Pages

Wednesday, April 24, 2013

3 ani jumate şi mai bine

Cam atât a durat pentru mine să demonstrez că sunt nevinovat. Asta în cazul fericit, atunci când sistemul se află la cele mai joase cote de încredere, pentru că altfel, şansele mele s-ar fi micşorat proporţional cu cota despre care făceam vorbire.


În continuarea războiului de aici:


Totuşi la ce mi-a folosit?
Mai la nimic, pentru că oricum sunt oaia neagră în sistem, iar drumul meu este atât de îngust aici încât mă gândesc serios să o întorc pe altundeva, iar anii aştia nu mi dă nimeni înapoi! Mă consolez cu gândul că am fost trezit la realitate, pentru că eram un mare naiv înainte de toate astea, şi că am câştigat experienţă. În rest nu pot să mă laud decât cu faptul că am pierdut mult, chiar şi din omenie din cauza lor!

No comments:

Post a Comment