Pages

Wednesday, November 16, 2011

NUP

Cu ceva timp în urmă un fost coleg de servici mi-a tras-o! Mi-a făcut plângere penală, pentru că a fost pus în locul meu șef și săracu' nu s-a descurcat deloc! Și cum îi stă bine incompetentului, ca să distragă atenția de la neputința lui, trebuia să facă scandal! Așa că, m-am trezit fără să vreau în viața reală! Zic, fără să vreau, pentru că abia acum mi-am dat seama că am fost un adormit!
Însă, după mai bine de doi ani de târâială pe la IPJ Timiș, după o căruță de bani și de nervi consumați, AM INVINS!!!!
Am primit NUPU! La sfârșitul lui octombrie!
De ce scriu aceste rânduri? Nu știu! Poate pentru puținii prieteni care mi-au mai rămas între timp!
Vorba ceea: Prietenul la nevoie se cunoaște!
Tot răul spre bine însă! În primul rând, m-am trezit! Al doilea, mi-am dat seama că mă pot descurca și în astfel de situații, și în al treilea, m-am făcut de miru' lumii, adică de exemplu. Dacă vrei poți: adidași torșăn!
Mi-am făcut firmă și mă descurc!
Decât să muncești pentru alții și după aia să iei șuturi în qur, mai bine o iei pe cont propriu!

 
Așa că: As-Salamu Alaykum la toată lumea!

No comments:

Post a Comment